Deprecated: تابع WP_Dependencies->add_data() از نگارش 6.9.0 از رده خارج شده! دیدگاه‌های شرطی IE توسط همه مرورگرهای پشتیبانی شده نادیده گرفته می‌شوند. in /home/kafehnew/public_html/wp-includes/functions.php on line 6131
بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور - کافه نیوز
کافه نیوز
  • خانه
  • حقوقی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • خانه
  • حقوقی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
کافه نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
در فرهنگی و هنری

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش خبری ستاره نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب: بیمه کوثردفاتر دیجیتالکوثر منمشتریان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =

آخرین اخبار

چگونه می‌توان به بهبود تجربه گردشگران کمک کرد؟

۲۱ آبان ۱۴۰۴

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

۱۹ آبان ۱۴۰۴

نقش دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی

۱۸ آبان ۱۴۰۴

پیام تسلیت دکترکجوری به دکتر حسین چناری

۱۰ آبان ۱۴۰۴
کافه نیوز

"درخشش اخبار معتبر"
ستاره‌نیوز با 8 سال سابقه درخشان، اخبار را با دقت یک ستاره‌شناس حرفه‌ای رصد می‌کند.
ما هر شب با تحلیل ستاره‌های خبری روز، شما را از تحولات آگاه می‌سازیم.

آخرین ها

چگونه می‌توان به بهبود تجربه گردشگران کمک کرد؟

۲۱ آبان ۱۴۰۴

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

۱۹ آبان ۱۴۰۴

با ما در ارتباط باشید:

واتساپ ۰۹۳۶۴۲۱۸۸۷۷
  • تبلیغات

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • حقوقی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.