چاپ کردن این صفحه

خطر فراگیری دوباره کرونا وجود دارد
مطلب ویژه

27 تیر 1399
(0 رای‌ها)

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه خطر فراگیری دوباره ویروس کرونا همچنان وجود دارد، گفت: از مردم کرمانشاه تقاضا داریم همانند گذشته با رفتارهای مسوولانه خویش این ویروس را مدیریت کنند.


هوشنگ بازوند روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین بزرگداشت هفته معلم که به صورت ویدئو ‌کنفرانس با حضور رییس جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، روسای ادارات استانی، نمایندگان معلمان و بازنشستگان و استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد وضعیت بهتر کرمانشاه در مقایسه با دیگر استان‌ها هستیم و بی گمان یکی از عوامل اصلی این موفقیت، برنامه سازی مناسب و اقناع سازی صدا و سیما است که جای تقدیر دارد.
وی از رزمایش سراسری همدلی به عنوان عرصه‌ای برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا نام برد و افزود: در پی فرمایش گهربار رهبر معظم انقلاب یک رزمایش گسترده تحت عنوان رزمایش همدلی در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان آغاز شد تا از این طریق عرصه‌ای برای کمک‌های مردم به آسیب‌دیدگان بحران کرونا فراهم شود.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه خیرین و مردم نیکوکار استان کرمانشاه در قالب این رزمایش تاکنون نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان کمک خیرخواهانه انجام داده اند که در قالب کمک‌های معیشتی در اختیار اقشار آسیب دیده از این بحران قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر رسید.

 

برای ارسال نظر وارد سایت شوید