چاپ کردن این صفحه

سومین نشست تخصصی ارزیابی و تقویت مرزبانی زیستی
مطلب ویژه

16 اسفند 1398
(0 رای‌ها)

سومین نشست تخصصی بررسی و ارزیابی کرونا ویروس با حضور سردار جلالی، معاونین قرارگاه پدافند زیستی کشور و نمایندگان دستگاه های اجرایی و مربوطه در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

سومین نشست تخصصی ارزیابی و تقویت مرزبانی زیستی با موضوع بررسی و تحلیل روند بیماری کووید 19 با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاونین قرارگاه پدافند زیستی کشور، نماینگان دستگاه های اجرایی و مربوطه و همچنین نمایندگانی از وزارت امورخارجه در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

در این جلسه به بررسی روند پیشرفت این ویروس در جهان و میزان آمادگی کشور برای مقابله با آن طی گزارشی از وزارت بهداشت نسبت به عملکرد و میزان تجهیزات لازم برای مقابله با ویروس کرونا آغاز گردید.

سردار جلالی از وزارت بهداشت خواست پیش بینی های لازم به جهت مکان های قرنطینه و نگهداری افرادی که ممکن است به کرونا مبتلا شوند را اعلام کنند و گزارشی از روند آموزش به پرسنل بهداشت در آزمایشگاه ها و پیگیری کیت های تشخیص کرونا   ارائه دهند.

در این جلسه که باحضور نمایندگانی از وزارت امورخارجه بود به بررسی و هماهنگی های لازم در جهت انتقال دانشجویان ایرانی که در چین حضور داشتند پرداخته شد.

B 100359

Picture12

برای ارسال نظر وارد سایت شوید