اولین نشست تخصصی بیماری کرونا ویروس
مطلب ویژه

07 اسفند 1398
(0 رای‌ها)

 اولین نشست تخصصی بیماری کرونا ویروس در محل سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور سردار جلالی، معاونت های قرارگاه پدافند زیستی و نمایندگان دستگاه های اجرایی کشور در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سایت biod، این نشست که اولین نشست بررسی بیماری کرونا ویروس در خصوص ارزیابی و تقویت مرزبانی زیستی برای جلوگیری از ورود این ویروس از کشور چین و بررسی سطح آمادگی کشور برای مفابله با این ویروس در محل سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور سردار جلالی، رئیس سازمان پدافندغیرعامل، معاونین قرارگاه پدافند زیستی کشور، مدیران وزارت بهداشت، گمرکات و دیگر دستگاه های اجرایی کشور برگزار گردید.

در این جلسه سردار جلالی با توجه به وضعیت چین در خصوص سرایت سریع این ویروس بیان داشت: همه دستگاه های مجری در این زمینه باید برای مقابله با این بیماری آمادگی خود را بالا ببرند به همین منظور باید به پرسنل آموزش های لازم داده شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: قرارگاه پدافند زیستی کشور در سال گذشته رزمایشی در فرودگاه امام خمینی (ره) با موضوع ورود یک ویروس مسری به کشور انجام داده است و می توان از اطلاعات آن رزمایش برای تقویت مقابله با این ویروس استفاده کرد. 

در این نشست از لباس محافظ ساخته شده توسط دانشمندان ایرانی رونمایی شد.

Picture6

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

 


تهران - میدان ولیعصر - خ کریم خان - خ عضدی - کوچه هور بخت - پلاک ۷ واحد ۷
تلفن : ۰۲۱۸۸۹۴۵۶۵۷

Top