امنیت انسان

یک متخصص غدد و متابولیسم علائمی که زنگ خطر هشدار ابتلا به دیابت در کودکان است، تشریح کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه توانستیم در مدیریت بیماری کرونا در جهان در جایگاه خوبی قرار گیریم، گفت: از مردم خواهش می‌کنم تا به مسافرت نروند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه خطر فراگیری دوباره ویروس کرونا همچنان وجود دارد، گفت: از مردم کرمانشاه تقاضا داریم همانند گذشته با رفتارهای مسوولانه خویش این ویروس را مدیریت کنند.

مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : اگر چه شدت بیماری کرونا در کودکان کمتر از سایر گروه‌های سنی است ، ولی خطر انتقال این ویروس از آنها به افراد مسن چندین برابر است.

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مواد شیمیایی موجود در تنباکو به انتقال سلول‌های سرطانی از ریه‌ها به مغز کمک می‌کند.برآوردها نشان می‌دهد تا ۴۰ درصد از مبتلایان به سرطان ریه احتمالا دچار تومورهای متاستاتیک مغز می‌شوند.

متخصص بیماری های عفونی گفت: عفونت های مجاری ادراری و کلیوی به علت کوتاه بودن مجاری ادراری در خانم ها شایع تر از مردان است .

تحقیقات جدید صورت گرفته در دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که بدن کودکان و بزرگسالان در واکنش به ویروس کرونا نوع و میزان متفاوتی از آنتی بادی ها را تولید می کند.

سفر کردن و حضور در تجمعات یکی از راه‌های اصلی انتقال سریع ویروس کرونا است.

صفحه1 از4

 


تهران - میدان ولیعصر - خ کریم خان - خ عضدی - کوچه هور بخت - پلاک ۷ واحد ۷
تلفن : ۰۲۱۸۸۹۴۵۶۵۷

Top