آب‌شیرین‌کن ۸۵۰۰ متر مکعبی آب‌پخش دشتستان امسال وارد مدار تولید می‌شود
مطلب ویژه

18 مرداد 1398
(0 رای‌ها)

وضعیت تامین آب آشامیدنی در شهر و روستاهای آب‌پخش دشتستان تابستان امسال بهبود یافته و این در حالی است که آب‌شیرین‌کن ۸۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان امسال وارد مدار تولید می‌شود.

علی تنگ ارمی در آب‌پخش با اشاره به تسریع روند اجرایی طرح‌های عمرانی در آب‌پخش اظهار داشت: امسال با وجود محدودیت منابع مالی ولی خللی در روند اجرایی طرح‌‌های عمرانی ایجاد نشد و این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

وی، با بیان اینکه بخشی از طرح‌های عمرانی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در هفته دولت، در هر روستای آب‌پخش 2 پروژه عمرانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود و در مجموع در 8 روستای آب‌پخش در هفته دولت 16 پروژه عمران روستایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

بخشدار آب‌پخش از افتتاح 4 پروژه اقتصادی در مرکز آب پخش خبر داد و بیان کرد: 4 طرح بزرگ اقتصادی در هفته دولت شامل مجتمع پرواربندی دام و 3 سردخانه و بسته بندی خرما با ظرفیت هرکدام 3 هزار تن در هفته دولت در آب‌پخش افتتاح می‌شود.

تنگ‌ارمی با بیان اینکه رفع مشکل آب شرب شهروندان آب پخشی ازدغدغه‌های اصلی است خاطر نشان کرد: کاهش مشکلات تامین اب آشامیدنی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این راستا امسال 6 کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی آب‌‌پخش نوسازی می‌‌شود.

وی از اجرای طرح آبشیرین کن آبپخش خبرداد و بیان کرد: این پروژه با همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری24 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

بخشدار آب‌پخش ظرفیت تولید آب از پروژه آب شیرین‌کن را 8500 متر مکعب در شبانه‌روز دانست و تصریح کرد: وضعیت تامین آب آشامیدنی در شهر و روستاهای آب‌پخش تابستان امسال بهبود یافته و این در حالی است که آب‌شیرین‌کن 8500 متر مکعبی امسال وارد مدار تولید می‌شود.

تنگ‌ارمی بیان کرد: حفر و تجهیز چاه‌های آب آشامیدنی برای کمک به افزایش منابع آب شرب شهر از دیگر اقداماتی بوده که در حوزه آب آشامیدنی مردم انجام شده است.

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

 


تهران - میدان ولیعصر - خ کریم خان - خ عضدی - کوچه هور بخت - پلاک ۷ واحد ۷
تلفن : ۰۲۱۸۸۹۴۵۶۵۷

Top