اهواز| بیماری واگیرداری بر اثر سیل در خوزستان مشاهده نشد
مطلب ویژه

13 فروردين 1398
(1 رای)

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به عدم‌شیوع بیماری واگیردار در سطح استان خوزستان گفت: تنها در مواردی بیماری رخ داده که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.

 علی‌حسین حسین‌زاده امروز در جلسه کارگروه بهداشت ستاد بحران که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: زبان از بیان اتفاقات ناشی از سیل خوزستان و اقدامات صورت‌گرفته از سوی مردم و مسئولان قاصر است.

وی با اشاره به حجم عظیم سیل و مدت زمان استمرار آن در سطح خوزستان، بیان کرد: از مسائل برنامه‌ریزی‌شده و مورد توجه از زمان آغاز سیل خوزستان، کاهش حداقلی تلفات جانی مردم بود که خوشبختانه بر اثر سیل تلفات جانی در استان نداشتیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: باتوجه به اقدامات میدانی گسترده صورت‌گرفته در مناطق سیل‌زده خوزستان کمبودهایی نیز وجود داشت که از مردم خوزستان پوزش می‌طلبم.

وی با تصریح به عدم وجود مشکل مستمر در زمینه‌های زیرساختی اعم از قطعی آب، برق و گاز، خاطرنشان کرد: در زمینه بهداشت و درمان برای سیل‌زدگان خوزستانی اقدامات خوبی انجام شد.

حسین‌زاده با اعلام عدم‌شیوع بیماری واگیردار در سطح استان خوزستان، اظهار داشت: تنها در مواردی بیماری رخ داده که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفت. باوجود حجم گسترده سیلاب خوزستان اما هیچ شهری از خوزستان با مشکل آبگرفتگی مواجه نشده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با یادآوری حضور شبانه‌روزی و مقاومت شبانه‌روزی مردم و مسئولان در مقابله با سیل استان ادامه داد: این حضور یادآور حضور در هشت سال دفاع مقدس است که بار دیگر در استان تکرار شد.

وی با ابراز این‌که غالب آسیب‌زدگان سیل خوزستان از قشر کشاورز هستند، ادامه داد: زمین‌های کشاورزی این قشر در وضعیت برداشت قرار داشت که با سیل مواجه شد. باتوجه به اینکه کشاورزان با مشکلی مالی مواجه هستند از دولت تقاضا داریم که به‌سرعت خسارت آنها را پرداخت کند تا شاهد پیامدهای دیگر آن نباشیم.

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

 


تهران - میدان ولیعصر - خ کریم خان - خ عضدی - کوچه هور بخت - پلاک ۷ واحد ۷
تلفن : ۰۲۱۸۸۹۴۵۶۵۷

Top